duminică, 27 martie 2011

Inca un pas spre marea evadare.

La ora asta ninge... Da, e 27 martie si afara zici ca e ianuarie... S-a sucit de tot si vremea. Nici ea nu  mai stie pe ce planeta e. Cand ma uit in calendar nu imi vine sa cred ca deja e primavara. Unde a zburat tot timpul asta, din august pana acum? Zic august pentru ca ala e punctul meu de referinta, calendarul meu cel nou:)) Noul calendar dupa Amalia. Super. De atunci am inceput sa numar fara incetare. Deja au trecut 7 luni de cand am planuit marea evadare. Treburile  merg bine, ma bucur enorm ca trece repede timpul, sa nu apuc sa ma plcitisesc. La franceza mai am un singur test, pe 6 aprilie, din seria celor 4 care trebuie sustinute la Via Canada. Dupa asta nu stiu ce va urma, o sa imi spuna ei. Nici nu ma panichez prea tare, stiu ca o sa mearga de la sine totul. Momentan am terminat prima etapa din emigrare, astept acum raspuns de la autoritatile de imigratie, sa imi spuna daca e ok sau nu cererea mea, daca ma incadrez in cerinte sau nu. Stresul nu e mare, cei de la firma s-au ocupat de tot, desi a costat mult. Important e sa ma vad decolata si cam asta a fost aici! Incerc sa mai am rabdare, sa ma mai bucur de ce am aici, sa traiesc clipa cum s-ar spune. Dupa cum spuneam , Prison Break inca se filmeaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu