joi, 9 septembrie 2010

A venit toamna

A venit frigul... Ploua, bate vantul, vreme de stat in casa. Dar nu degeaba... Am descoperit, desi cam tarziu, un serial super tare: Lie to me. Imi tot spunea lumea despre el, dar nu imi gaseam timp sa il urmaresc. Acum stau toata ziua si ma uit la el :) E chiar fain, il recomand tutror celor care au idee cat de cat despre body language. Eu o iau ca pe o imbunatatire a abilitatilor pe care deja le am, pentru ca nu e prima data cand aud sau vad chestii din astea. Am luat chiar si notite:D...
By the way, cu franceza e jale. Ma chinui destul de mult cu pronuntia, desi profa mi-a zis ca sunt la nivel mediu . Wow...mediu.Oricum ma straduiesc...Acum imi doresc mai mult ca niciodata sa plec de aici ... Motive? Destule... majoritatea legate de bani. C`est la vie... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu