marți, 24 august 2010

Contra patria

Pacat ca... Nu e nimeni care sa ne lase sa traim in pace aici!
Mai devreme am spus in cateva cuvinte cat de mult imi place aici si de ce... Pe scurt, ca nu are sens sa scriu poezii pentru Romania.
Asa... Aici insa nu suntem lasati in pace, sa reusim sa crestem, sa reusim sa realizam ceva. Am zis ca induram, 1 an, 2, 10, 20 ! Am ajuns sa induram chiar 20. Am zis, poate, poate s-a schimba ceva... Si acum privim cum ne-am intors de unde am plecat. Suntem in acelasi loc, daca nu mai rau, de unde candva trageam sperante ca ne vom ridica...Ca tara, ca popor... 
Nu cred ca cineva se plange cand spune ca asa nu se mai poate si ca ceva trebuie facut... Ce putem sa facem cand nu avem de partea noastra pe nimeni... Nici macar noi intre noi nu ne mai ajutam, ne dam in cap unii la altii, furam , batem, mintim , inselam etc. Nu mai avem nici macar unitate sau macar un minim de patriotism... Cine ma aude zice ca fac propaganda... Dar nu fac decat sa sufar... Sa mor incet, incet vazand ca ...ne alunga! Da... asta e si ideea acestui blog. Sa imi spun parerea cu privire la modul in care aceasta conducere, a acestei tari, a ajuns sa isi fugareasca oamenii. 
Candva eram de parere ca doar lasii pleaca... Ii judecam si ma gandeam cat de slabi sunt cei ce parasesc locul in care s-au nascut, au crescut si au iubit pentru prima data...Acum insa stiu ce simt acei oameni care au ales plecarea... Acum inteleg cand ajunge cutitul la os, cand iti vine sa urli ca nimeni nu te ia in seama, cand tu ai facut tot ce ai putut sa fie bine. Sa fie patriotismul o scuza pentru cei ce aleg sa ramana sau ei pur si simplu " se descurca" altfel? Pile, relatii etc... Nici nu vreau sa ma mai gandesc cate se mai fac... Nici nu vreau sa condamn pe cei ce apeleaza la astfel de mijloace...pana la urma, fiecare cum poate... Dar cu noi, restul, cum ramane? Cu cei care am invatat ceva, care am vrut sa facem aici o cariera pe buna dreptate si nu impinsi de la spate? Cum ramane cu cei ce tinem cu adevarat la aceasta tara?... Noi unde sa fugim, unde sa ne ascundem si cui sa spunem ce avem pe suflet?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu