joi, 26 august 2010

Si asa incepe "distractia"

Sa trecem si la lucruri un pic mai vesele, daca le pot spune asa.  Acum o  luna si jumatate am trimis un formular pentru emigrare in Canada. Bineinteles ca nu ma asteptam la vreun raspuns miraculos. Nu stiu de ce, dar in ultima  vreme mi-a cam pierit optimismul. Fix de ziua mea insa, pe la ora 18, cand m-am decis sa deschid mailul pentru ultima data in acea zi, am gasit ceva miraculos de-a dreptul. Un raspuns de la emigrari. Ha! Ce treaba, mi-am zis in gand. Imi spuneau ca mi-a fost selectata cererea si ca ma asteapta pe 30 august la Bucuresti pentru a continua procedurile in vederea obtinerii vizei. Mai sa fie! Uite ca a inceput sa incolteasca o mica si umila speranta si in inima mea. O speranta ca poate voi avea sansa sa realizez ceva frumos in viata asta. Viata care mi-ar fi placut sa o fi trait aici, in scumpa mea tara... Dar...se pare ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ.
Bun. Pana aici toate bune. Am dat alarma in casa, am zis ca imi trebuie bani si ca plec la Bucuresti. In prima faza mi-au cerut 550 de dolari canadieni, un formular tip de completat si 8 poze recente. Zis si facut. Numai ca imi expirase pe 20 buletinul si ... vai! ce coada era la Evidenta populatiei! Si in plus, dureaza 30 de zile pana il elibereaza... M-a cuprins panica cu gandul la ziua de 30 cand mie imi trebuie buletinul! Pana la urma am rezolvat si cu asta. Acum astept cu nerabdare sa ajung la biroul alora de la Bucuresti sa vad ce imi spun si ce urmeaza. Mai ales, ce urmeaza! De acum incepe distractia cu umblatul, cu statul la cozi, cu nervii de rigoare si cu stresul aferent. Poate insa o sa fie cu folos toate astea si la anul pe vremea asta o sa stau la plaja la ocean. ha ha!  Stii cu vrabia care viseaza malai nu? 
Nu imi permit insa sa imi pierd speranta, care si asa cu greu am redobandit-o. Multumesc draga tara ca ma alungi. Multumesc si pentru ca m-ai invatat atatea. O sa iti trimit o vedere pentru asta. 

Un comentariu: