marți, 24 august 2010

Pro Patria

Poate suna putin comunist " patria", dar cu totii am prins mai mult sau mai putin din acea perioada... Asa ca voi folosi patria si nu tara. Imi place mai mult, suna mai real. Traiesc aici de 24 de ani. In tot timpul asta pot spune ca am avut parte mai mult de chestii bune, decat de rele... Am reusit sa ma bucur de tot ce mi-a fost oferit... Asta pana nu demult... Dar ajung si acolo... 
Romania e locul nostru, fie ca mergem in vacante peste mari si tari, fie ca traim peste oceane. Vrem, nu vrem, asta e. Cui ii place bine, cui nu, tot bine. Mie imi place. Imi place Romania nu doar pentru ca are paduri frumoase si verzi, mare neagra si cu valuri inalte, imi place pentru ca aici am invatat sa merg, sa vorbesc... Aici am invatat sa privesc oamenii in ochi si sa le spun ce vreau si ce simt... Aici am invatat sa iubesc. Asta e cel mai mare merit, daca ii pot spune asa, al acestui loc... Poate daca traim in alta tara, nu stiam sa iubesc asa frumos, asa intens, asa curat. Aici insa am reusit sa primesc aceasta calitate. Imi mai place Romania pentru ca m-a invatat carte. M-a ajutat sa ma dezvolt ca om, poate nu financiar, dar cu siguranta intelectual, moral si afectiv. Cine stie cum eram daca traiam in alte parti... 
da...Iubesc locul asta nu pentru ceea ce e, ci pentru ceea ce ma face sa simt cand sunt aici.... 
I love you Romania...
Pacat ca... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu