marți, 19 octombrie 2010

Pregatire intensa

 Joi e ziua concursului. Am de invatat 2 legi, nu prea grele, destul de logice, spre mirarea mea. De obicei sunt foarte complicate si incurcate. Se pare ca in ceea ce priveste persoanele cu handicap, totul e mai clar. Va fi un test grila, dupa care un interviu pentru cei care iau peste 7. Astept cu mare nerabdare ziua de joi, sa am ocazia sa arat ca pentru meseria asta m-am pregatit atata amar de vreme si ca merit sa lucrez intr-o institutie. E adevarat, la inceput va fi mic salariul, va fi  greu si cu programul, dar toate astea se vor regla dupa cateva luni. I-am ales pe acestia, pentru ca dintre toti, sunt cei mai normali. Desi au o gramada de probleme fata de noi, sunt mult mai umani. Spre deosebire de noi cei ce ne consideram normali, ei nu si-au pierdut umanul. Si nu o zic din mila sau compasiune sau mai stiu eu ce. Am vazut destui pana acum, in special copii, si pot spune ca mi-au placut mai mult decat cei obisnuiti si fara probleme. Acum voi lucra cu adulti. Cu ei nu prea am luat contact, doar i-am vazut, nu stiu cum va fi ... Insa nici nu ma dau inapoi. O sa incerc sa fac totul cat mai bine si  mai frumos, sa ajung acasa dupa program cu satisfactie macar, daca cu salariu nu. Pana la urma, banii  nu aduc fericirea. De cate ori nu m-am trezit singura si trista, desi eram pe o plaja minunata sau intr-o tara superba. Nimic nu aduce mai multa bucurie decat sa stii ca ai facut ceva bun la sfarsitul zilei si ca ai reusit sa faci niste oameni sa depaseasca mai usor problemele. 
Asa ca ma pregatesc intens. Materialul de invatat nu e greu, nu e mult, sau poate mi se pare mie asa pentru ca imi place despre ce e vorba in el. In sfarsit pot spune ca simt ceva, simt ca nu fac ceva in van... asa cum mi s-a intamplat pana acum de atatea ori. Poate in cele din urma, asta era pentru mine. S-a vedea joi ce si cum .  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu