sâmbătă, 16 octombrie 2010

Si daca dragoste nu e, ce mai e?

  Cu toate evenimentele din ultima vreme, revolte, panarama, taieri de salarii, lipsa locurilor de munca, am omis sa vorbesc de un lucru foarte important: iubirea! O da...Si ce e mai frumos decat un zambet si o privire care sa iti fie aruncate asa pe furis de catre  persoana pe care o iubesti? Tot raul dispare atunci cand acea persoana e  langa tine, te strange in brate si iti spune ca totul va fi bine. Si mai mult ca sigur nu e vorba de co-dependenta.  E vorba doar de ...love. Nu sunt eu prea romantica, dar cand e vorba de a spune ce e mai important pe lume, spun sigur si clar: dragostea. Am descoperit nu demult o melodie a regretatei Madalina Manole. Ii stiam cateva cantece, dar asta mi-a scapat. Si m-a cucerit...in special prin versuri. Probabil multi o stiu, Jucatorul de iubiri se numeste. E plina de acel ceva, ceva ce lipseste in ziua de azi. Dincolo de suferinta si melancolia din versuri, gasesc ca e o piesa foarte sensibila si plina de intelesuri. In special pentru cei care iubesc sau au iubit macar o data printre nebuniile acestei vieti. 
  Revenind la ale noastre, panarama continua. In tara e dezastru, e un fel de bomba ce sta sa explodeze. Au iesit si profii in strada si studentii. Din cate stiu eu, cele mai mari nenorociri le fac studentii. Ei sunt cel mai sensibil capitol din societate. Sunt tineri, sunt plini de avant si de exuberanta. Asa ca pot usor degenera in chestii rele. Sau bune daca e sa fiu sincera:)) 
  Dar pana la urmatoarea revolutie zic: let there be love! 

Un comentariu:

  1. make love not war...pe cat de mult imi place vorba asta, pe cat de mult cred in ea, pe atat de mult realizez ca e o utopie...cum se structureaza si blogul tau, pot sa spun ca nu e de ajuns doar iubirea...mori de foame...trist

    RăspundețiȘtergere